Fyrklӧvern – 5 lat na polskim rynku! Skandynawski design na miarę wszechczasów

Redakcja

Firma Fyrklövern – wiodący producent luksusowej porcelany – świętuje 45-lecie działalności w Skandynawii i jubileusz obecności na polskim rynku. Już od 5 lat Fyrklövern kreuje w Polsce trendy aranżacyjne, dostarczając najwyższej jakości produkty. Przez ten czas, firma zdobyła szerokie uznanie, a Fyrklövern można uznać za symbol tradycji i wytwornej stylizacji stołu i aranżacji wnętrz.

Design tworzony z pasją
Wywodząca się ze Szwecji oraz działająca od ponad 45 lat w Skandynawii oraz od 5 lat w Polsce Firma Fyrklövern, ma niezwykle szeroki asortyment. W portfolio marki znajdują się luksusowe serwisy obiadowe i kawowe, sztućce, kieliszki oraz ekskluzywne artykuły dekoracji wnętrz. Unikalne wzornictwo Fyrklövern jest dziełem wielu wybitnych projektantów i artystów; w tym m.in. Larsa Wallina (wybitnego szwedzkiego projektanta couture, tworzącego dla gwiazd i dworu królewskiego), czy światowej sławy duetu projektantów Gitte Dyrberg i Henning Kerna.


DIAMOND, Fyrklövern

Znakiem rozpoznawczym porcelany Fyrklövern są materiały najwyższej jakości oraz unikalne wzornictwo – ręcznie nanoszone dekory z 18-karatowego złota i prawdziwej platyny. Dla podkreślenia ekskluzywności, każdy z porcelanowych elementów serwisu opatrzony jest sygnaturą firmy gwarantującą autentyczność i najwyższą klasę produktu. Do bestsellerów marki zaliczamy zastawy porcelanowe tj.: Celebration, Victoria, Polska 100, Magic Garden, Nordic Birds, Lace czy Diamond. W 2018 roku marka otrzymała nagrodę od prestiżowego magazynu Dobre Wnętrze dla serwisu POLSKA 100, który został okrzyknięty mianem: PRODUKT ROKU 2018. Ambasadorką kolekcji została wielka artystka Grażyna Brodzińska.


CELEBRATION, Fyrklövern

Fyrklövern w Polsce
Na rynku polskim firma Fyrklövern zadebiutowała z ogromnym sukcesem pod koniec 2014 roku. Obecnie warszawski zespół polskiego oddziału firmy tworzy ponad 40 osób, które z pasją i kreatywnością angażują się we współtworzenie oraz lansowanie nowych trendów, a przede wszystkim dbają o najwyższy poziom profesjonalizmu w Obsłudze Klienta. – To dla nas zaszczyt, iż już od 5 lat cieszymy się zaufaniem tysięcy wymagających Klientów i możemy dostarczać im unikalne produkty, które łączą w sobie doskonałą jakość, ekskluzywność, funkcjonalność oraz najnowsze trendy – mówi Katarzyna Gorzkowska-Pasek, Dyrektor Generalna Fyrklövern Polska. – Priorytetem jest dla nas budowa długoterminowych relacji z naszymi Klientami. Odpowiadamy na ich oczekiwania, zarówno w zakresie unikalnego wzornictwa oraz jakości na najwyższym, światowym poziomie, jak i doskonałej obsługi. Inspirujemy, zapewniamy indywidualne doradztwo – tak, by każdy kupujący mógł poczuć się naprawdę wyjątkowo. Satysfakcja i zaufanie Klientów jest dla nas najlepszą motywacją, a fakt, iż Fyrklövern zagościł na tak wielu polskich stołach, stając się nieodłącznym towarzyszem rodzinnych spotkań i wyjątkowych uroczystości – to szczególny powód do dumy.
GRACE, Fyrklövern

Fyrklövern należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Organizacja zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, które przestrzegają najwyższych zasad etycznych.

Fyrklövern zapowiada dalszy rozwój i ugruntowanie wysokiej pozycji na rynku produktów luksusowych.

Więcej na temat kolekcji oraz informacje dotyczące zamówienia na stronie www.fyrklovern.pl www.pieknyserwis.pl Fyrklövern to jedna z największych firm w branży porcelany, szkła i dekoracji wnętrz w Skandynawii. Swoją działalność rozpoczęła w 1974 roku. Przez ponad czterdzieści lat firma ugruntowała swoją wysoką pozycję na europejskim rynku produktów luksusowych. Fyrklövern specjalizuje się w sprzedaży produktów najwyższej jakości, projektowanych i tworzonych dla grupy najbardziej wymagających klientów, z przyjemnością przedstawia swoją unikatową ofertę na rynku polskim.

Next Post

Debiut po włosku… innowacyjne spieki kwarcowe Laminam

Chociaż wyjątkowe wydarzenie na mapie światowego designu, jakim są bolońskie targi Cersaie, niedawno dobiegło końca, to jego echa dumnie będą pobrzmiewać we wnętrzarskich trendach jeszcze przez długi czas. Producenci płytek i ceramiki z całego świata znów jasno dali do zrozumienia, że zdobienie ścian i podłóg to zaledwie zalążek tego, co […]