Design w samym centrum.
Centrum Designu Domoteka przedstawia plany na 2024 rok

27 lutego w Centrum Designu Domoteka w Warszawie miało miejsce spotkanie prasowe, podczas którego reprezentanci Domoteki zaprezentowali ambitne plany na 2024 rok. „Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Powrót cieszącego się popularnością DOMOdesign, nowy cykl inspirujących spotkań wokół designu DOMOpasje, wystawy sztuki, program Ambasadorzy Domoteki z udziałem cenionych architektów wnętrz i nowe salony z najwyższej jakości meblami i akcesoriami do wnętrz… To tylko niektóre z ambitnych planów i projektów Centrum Designu Domoteka na 2024 rok. O wszystkich przedsięwzięciach zaplanowanych z myślą zarówno o klientach, jak i projektantach, architektach, stylistach wnętrz i dziennikarzach, reprezentanci Domoteki opowiedzieli mediom podczas spotkania prasowego, które odbyło się 27.02.2024 r. w przestrzeni centrum w Warszawie.

„Poprzeczkę postawiliśmy sobie bardzo wysoko. Nasz cel jest taki, by aktywnie wychodzić do Państwa z propozycją interesujących, merytorycznych i inspirujących wydarzeń, które będą atrakcyjne dla każdej osoby, której pasją jest design. Bo design jest też naszą pasją. Zależy nam na tym, by ten design był w Domotece cały czas obecny w formie unikatowych mebli i kolekcji, ale też by przepełniał całą tę przestrzeń – w rozmowach i spotkaniach towarzyskich, wykładach i konsultacjach z udziałem najbardziej uznanych autorytetów z dziedziny projektowej. Opracowaliśmy całoroczny program wydarzeń, który będzie propozycją różnorodną, propozycją, która pozycjonuje design także w kontekście innych dziedzin sztuki” – zapowiada Julita Bolimowska, Portfolio Marketing Manager w Centrum Designu Domoteka.

Jakie projekty znalazły się w kalendarzu Domoteki na 2024 rok? Nie mogłoby w nim zabraknąć cieszącego się popularnością DOMOdesign, czyli wydarzenia poświęconego urządzaniu wnętrz. W tym roku powróci ono w zmienionej formule, z jeszcze większą liczbą eksperckich konsultacji i prelekcji. Jednak nowy rok to także nowości programowe – m.in. cykl DOMOpasje, czyli pięć spotkań z pięcioma inspirującymi kobietami z branży wnętrzarskiej. Podczas każdego z nich goście będą mogli poznać bliżej historie o pasji, marzeniach i kobiecej sile, a także odkryć historie kryjące się za autorskim i niepowtarzalnym designem.

Istotnym elementem nowej propozycji Domoteki jest jeszcze bliższa współpraca z ekspertami oraz poszerzenie eksperckiej oferty dla klientów. W tym miejscu wymienić należy program Ambasadorzy Domoteki, do którego zaproszono architektów i architektki wnętrz z cenionych polskich pracowni projektowych. W gronie tym znalazły się pracownie Interiorsy i Archistan Interiors, Kamila Jakubowska-Szmyd, Martyna Banaszczuk, Alina Badora oraz Agnieszka Lesiuk. Ambasadorzy Domoteki będą dzielić się wiedzą z zakresu urządzania i stylizacji wnętrz, a także pomogą zapoznać się z najnowszymi trendami w designie. Jak co roku, Centrum Designu Domoteka weźmie też udział w Salone del Mobile Milano, czyli najbardziej prestiżowych targach meblarskich, skąd będzie relacjonować swoim klientom informacje o kolekcjach najlepszych międzynarodowych marek.

Przez cały rok w przestrzeni Domoteki zaplanowano też wystawy. Na pierwszej z nich, którą oglądać można do 29.02, pokazane zostały projekty uznanej pracowni architektonicznej POLE Architekci – różne warianty autorskiego projektu domu letniskowego Dom Baby Jagi, który – jak wiele na to wskazuje – swoją popularnością już wkrótce może dorównać kultowym domkom Brda. Wśród innych zaplanowanych wystaw wymienić można m.in. prezentację prac stowarzyszenia Nów. Nowe rzemiosło, które popularyzuje funkcjonalne i dekoracyjne, ręcznie wykonane rzemiosło sięgające do tradycyjnych technik, a także ekspozycje prac eksplorujących związki pomiędzy różnymi dziedzinami projektowymi, jak modą i designem. Zaś już w weekend 2-3.03 w Kamienicy Karskich w Warszawie przydarzy się okazja, by oryginalny design zobaczyć w relacji z innymi dziedzinami sztuki, malarstwem, rzeźbą czy filmem. Wszystko to w ramach Artshow, którego partnerem jest Domoteka.

Jak podkreślają reprezentanci Centrum Designu Domoteka, nowa oferta programowa to dopełnienie oferty produktowej – już teraz liczącej ponad 60 salonów i 600 renomowanych marek, których część na polskim rynku obecna jest tylko w Domotece. W tej również nie zabrakło nowości – w ostatnich tygodniach w Domotece otworzyły się salony Primavera Furniture oraz Blest (to zarazem polska premiera marki), a już w przyszłym miesiącu pierwszych klientów zaprosi salon Halupczok. Na stałe zaś najnowsze kolekcje marek Domoteki oglądać będzie można w przestrzeni DOMOspace.

„Chcemy, by Domoteka jeszcze mocniej podkreśliła swoją pozycję zarówno jako miejsce z kolekcjami najwyższej jakości marek wnętrzarskich, jak i przestrzeń dedykowana projektantom, architektom, stylistom, wszystkim pasjonatom designu. Przestrzeń, która po prostu przyciąga i tętni życiem” – powiedziała podczas wydarzenia Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Po więcej informacji oraz aktualności zapraszamy na www.domoteka.pl

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.