DZIALANIACH ARCHITEKTOW W SOCIAL MEDIA JAK ZBUDOWAĆ WIZERUNEK MARKI

Miesięcznie z Instagrama korzysta aktywnie ponad 2 miliardy użytkowników, z czego 80 procent używa go w celu znalezienia produktu, bądź usługi, którą są zainteresowani. Zatem, nie ma wątpliwości, że jest to obecnie najlepszy portal do kształtowania i promowania marek osobistych. W erze cyfrowej, w której króluje estetyka wizualna i kreatywność, Instagram stał się doskonałym medium do prezentowania swoich talentów i osiągnięć. Przy umiejętnym prowadzeniu profilu, architekci mogą nie tylko dzielić się swoim portfolio, ale także połączyć się z innymi entuzjastami projektowania i potencjalnymi klientami.

Mimo, że Facebook nadal pozostaje portalem z największą ilością użytkowników, to właśnie Instagram, wśród niezliczonych platform stał się doskonałym narzędziem wizualnym dla architektów i projektantów. Znaczenie mediów społecznościowych w branży kreatywnej jest nieocenione, zmieniają one sposób pracy, łączą ludzi i pomagają odnosić sukcesy. Jednym z powodów, dlaczego Instagram ma kluczowe znaczenie dla twórców, jest jego zdolność służenia jako cyfrowe portfolio. Profesjonaliści w dziedzinie projektowania mogą dzielić się swoimi osiągnięciami i pracą z publicznością na całym świecie, co pozwala poszerzyć perspektywy zawodowe.

Architekci i projektanci często znajdują natchnienie w swoim otoczeniu, naturze. Instagram zapewnia niekończący się strumień inspiracji. Śledząc odpowiednie konta i hasztagi, profesjonaliści mogą być na bieżąco z trendami branżowymi, nowymi materiałami, innowacyjnymi technologiami i nowymi filozofiami projektowania. Ta codzienna dawka świeżych pomysłów i perspektyw, sprawia, że ich praca jest dynamiczna i aktualna.

Oprócz tworzenia portfolio, nawiązywania nowych kontaktów i pozyskiwania inspiracji architekci i projektanci mogą wykorzystywać Instagram do budowania i promowania swoich marek osobistych. Dzięki dobrze przygotowanemu, spójnemu wizualnie i angażującego profilowi, mogą przyciągnąć odbiorców, z podobną estetyką i podejściem. Silna marka osobista nie tylko zwiększa rozpoznawalność, ale także wzbudza zaufanie i wiarygodność wśród klientów, rówieśników i obserwujących.

Jakie korzyści daje nam aktywne budowanie marki na Instagramie? Jak wykorzystać funkcje Instagrama, żeby zaistnieć w konkurencyjnym świecie designu? Jak pozyskać klientów przez Instagrama? Co sprawia, że profil jest atrakcyjny dla użytkowników? Czy projektanci mogą zarabiać na Instagramie?

Na te oraz inne pytania poznamy odpowiedź na bezpłatnym webinarze OKK!design „Moc Instagrama. Jak zbudować wizerunek marki” już 6.11.2023 o godz. 12:00.  Link do bezpłatnej rejestracji: https://tiny.pl/clw15.

Gośćmi specjalnymi webinaru będą Małgorzata Liebhart i Ada Skwira, które od 2014 wspólnie prowadzą pracownie WZ STUDIO. Mają za sobą lata doświadczeń oraz dziesiątki zrealizowanych projektów. Często goszczą w programach telewizyjnych, występując w roli ekspertów z dziedziny architektury wnętrz. Dodatkowo, aktywnie działają w mediach społecznościowych, a profil ich pracowni na Instagramie śledzi już niemal 50 000 obserwujących. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o temacie budowania marki osobistej na Instagramie serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu!

Mecenasem wydarzenia jest marka Samsung. Jej eksperci opowiedzą o możliwościach personalizacji ich sprzętów RTV i AGD, dzięki którym architekci mogą realizować wyjątkowe projekty.

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 – powitanie widzów – Olga Kisiel-Konopka, OKK! PR

12.05 – Bespoke Home – personalizacja urządzeń – Mateusz Kazula – Samsung

12.30 – Moc Instagrama. Jak zbudować wizerunek marki – Małgorzata Liebhart i Ada Skwira – WZ Studio

13.10 – pytania na forum od widzów