Co wspólnego mają ze sobą meble kuchenne pod wymiar, plastyczna mapa Karkonoszy i rodzina z Opoczna? Wbrew pozorom, to nie zlepek niepasujących do siebie rzeczy i osób, a bohaterowie najnowszego spotu reklamowego Agaty, w którym kolejne oryginalne role odgrywają ambasadorzy znanej marki wyposażenia wnętrz – grupa teatralna Mumio.
Większość z nas zetknęła się w swoim życiu z powiedzeniem, że „świat jest mały”. Podczas wykonywania codziennych czynności niejednokrotnie wpadamy na kogoś od dawna niewidzianego
i zupełnie niespodziewanego w aktualnym miejscu i czasie. Tego typu „z życia wzięte” historie, oparte na konsumenckim insight’cie, są mistrzowsko wykorzystywane przez marki i adaptowane do fabuł reklam telewizyjnych. Wśród takich firm na polskim rynku reklamy znajduje się Agata, sieć sklepów
z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz, która właśnie zaprezentowała swój najnowszy spot telewizyjny pod nazwą „Karkonosze”.
W sklepie Agata, znajdujemy się w studiu projektowania modułowych mebli kuchennych Qubik, gdzie klientka poszukuje idealnej aranżacji, która wpasuje się w trudną ścianę w jej pomieszczeniu. Z szerszą lodówką, czy bez? Sprzedawca zapewnia, że z meblami kuchennymi Qubik każde rozwiązanie jest możliwe. Być może jego wzmianka o 15 latach bezpłatnej gwarancji na meble prowokuje klientkę do osobistego odkrycia – przecież właśnie rozmawia z dawnym kolegą z klasy. Dialog tej dwójki odkrywa przed widzem, że w latach szkolnych nie szczędzili sobie psikusów, o czym wspominają z lekkim zawstydzeniem. Na dodatek, zupełnie niespodziewanie, kolejny nadchodzący klient upatruje w byłej uczennicy… znajomej z Opoczna.
– Zupełnie zaskakujące, abstrakcyjne, wprawiające w śmiech rozmowy bohaterów naszej kampanii to coś, co idealnie pasuje do wizerunku marki Agata, która jest towarzyszem codziennych, domowych perypetii naszych klientów. Z drugiej strony – ten humor znakomicie wyrażany jest w scenkach odgrywanych przez naszych ambasadorów. Wszystko to składa się na przemyślany i dopracowany koncept reklam telewizyjnych, które wspólnie z naszymi partnerami realizujemy kolejny już rok – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu w Agacie. – W najnowszym spocie uwagę widza koncentrujemy na naszej ofercie modułowych mebli kuchennych Qubik, które pozwalają na zaprojektowanie pomieszczenia kuchennego od A do Z, według najnowszych trendów aranżacyjnych
i z wieloletnią, bezpłatną gwarancją. Co istotne, w uzyskaniu idealnie dopasowanej, kuchennej aranżacji pomagają klientom nasi projektanci w strefach projektowych zlokalizowanych w sklepach Agata. Te elementy oferty wzmacniają zaufanie konsumentów i utwierdzają ich w przekonaniu, że
w sklepie Agata znajdą oni wszystko, czego potrzebują do kompleksowego urządzenia swojego wnętrza – dodaje.
Za koncept kreatywny spotu „Karkonosze”, a także realizację reklam odpowiada agencja PZL. Zakupem czasu reklamowego w telewizji w imieniu marki Agata zajmuje się Spark Foundry.
Nowy spot można zobaczyć pod linkiem.
O Agata S.A.:
Agata S.A. to ogólnopolska sieć sklepów z meblami oraz artykułami wyposażenia wnętrz; obejmująca 35 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje mebli do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę dekoracji i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów, kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów
i ekspertów. Więcej o Agata S.A: www.agatameble.pl.