Nowodvorski Lighting na Warsaw Home & Contract 2025

Ponad 200 m² ekspozycji, premiery produktowe i setki inspirujących rozmów – tegoroczny udział Nowodvorski Lighting w targach Warsaw Home & Contract potwierdził, że światło to nie tylko element wyposażenia, ale także narzędzie budowania nastroju i relacji.

Fot. Nowodvorski Lighting

Przestrzeń, która przyciągała uwagę

W dniach 22-25 października 2025 roku Ptak Warsaw Expo odbyły się targi poświęcone designowi i architekturze wnętrz. Wśród kilkuset wystawców znalazła się również marka Nowodvorski Lighting, prezentując ponad 200 m² ekspozycji autorstwa projektantek zespołu Design LAB – Małgorzaty Nowodworskiej oraz Wiktorii Morawskiej.

Fot. Nowodvorski Lighting

Na stoisku utrzymanym w odważnym kobaltowym odcieniu inspirowanym tegoroczną nowością – lampą Poise multicolour – odwiedzający mogli przenieść się do stref inspirowanych wnętrzami – od salonu i jadalni po łazienkę i ogród. Każda z przestrzeni odzwierciedlała, jak światło wpływa na jej charakter i odbiór.

Zależało nam, aby nasi goście mogli zobaczyć, jak oświetlenie współgra z fakturą, kolorem i materiałem oraz jaką tworzy atmosferę. Kobalt natomiast jest odzwierciedleniem odwagi i energii, które towarzyszą każdemu projektowi, nad którym pracujemy – mówi Paulina Boś, marketing manager Nowodvorski Lighting.

Fot. Nowodvorski Lighting

Świetlne premiery

Warsaw Home & Contract 2025 było okazją do premier wybranych kolekcji marki. Wśród nich znalazła się m.in. seria Aura – wiszące lampy z ryflowanego szkła oferujące wyjątkowy efekt świetlny i dekoracyjny.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się również kolekcja Singles, dostępna zarówno jako samodzielna oprawa, jak i w systemie Cameleon. Marka zaprezentowała także nowe odsłony serii Fourty – minimalistyczne modele Fourty Round i Fourty Line, które doskonale sprawdzają się w strefach kuchennych i jadalnianych.

Fot. Nowodvorski Lighting

Na stoisku nie zabrakło także znanych już kolekcji Pumpkin, Circolo LED czy Sunset, a także serii Drops zaprezentowanej w nowych odsłonach kolorystycznych.

Szczególną uwagę przyciągały systemy szynoprzewodowe Nano-LVM i UT-LVM, zaprezentowane w aranżacji podkreślającej ich funkcjonalność i nowoczesny charakter.

Przez cztery dni nasze stoisko odwiedziły setki osób – architektów, projektantów, partnerów handlowych i klientów indywidualnych. Wśród gości pojawiły się również znane postacie ze świata mediów i designu. Bardzo cieszymy się z tych spotkań. Każde z nich to dowód, że światło ma moc łączenia ludzi – inspiruje, wywołuje emocje i staje się punktem wyjścia do rozmowy o tym jak łączyć jakość i estetykę z funkcjonalnością we wnętrzu, dodaje Paulina Boś.

O NOWODVORSKI LIGHTING

Nowodvorski Lighting to polski producent lamp do wnętrz mieszkalnych, systemów szynowych oraz autorskiego systemu Cameleon obecny na 45 rynkach świata. Firma od 31 lat tworzy rozwiązania odpowiadające najwyższym standardom pod względem wzornictwa, spójności z trendami i jakości. Dwa profesjonalne zakłady produkcyjne
o powierzchni 19 000 m2, nowoczesny park maszynowy, zautomatyzowane centrum logistycznego o powierzchni 4500 m2 i własne laboratorium fotometryczne pozwalają spójnie realizować strategię rozwoju. Asortyment obejmuje ponad 2000 produktów oświetleniowych, a marka każdego roku poszerza ofertę o około 300 pozycji, odpowiadając

na aktualne trendy i potrzeby rynku. Jakość marki doceniają zarówno klienci, jak i eksperci. Nowodvorski Lighting jest zdobywcą prestiżowej nagrody RED DOT AWARD: Product Design 2019 za projekt lampy „Q LED” oraz ECO PRIZE
i GRAND PRIX 2020 Międzynarodowych Targów Poznańskich dla Systemu Cameleon. Dbałość o wzornictwo
i nowatorskie rozwiązania sprawiają, że firma zdobyła zaufanie architektów, projektantów wnętrz oraz inwestorów.