W dniach 16?19 maja 2022 odbędą się targi Meble Polska w Poznaniu. W ramach wydarzenia Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli przygotowała wraz z Grupą MTP bogaty program edukacyjny, który odpowiada na aktualne potrzeby branży meblarskiej. Udział w wykładach jest bezpłatny.
Prelekcje będą podzielone na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich, pod hasłem przewodnim ?Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów?, zaplanowany jest na wtorek, 17 maja. Poprowadzi go Jerzy Osika ? ekspert ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą, właściciel i prezes firmy Promedia. W programie pojawią się praktyczne wykłady dla sklepów meblowych: ?Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym?, ?W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep??, ?Kierownik sklepu ? skutecznym menedżerem i liderem zespołu?, ?Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest??.
Z kolei środa, 18 maja, poświęcona będzie tematom rynkowym i finansowym. W tym dniu pod auspicjami OIGPM odbędą się trzy wykłady. Paweł Antonik z Banku Pekao S.A. zaprezentuje temat ?Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej ? Polska, Europa, Świat?. Tomasz Bilski, również z Banku Pekao S.A, przybliży produkty skarbowe, które mogą być interesujące dla polskiej branży meblarskiej. Izba zaplanowała również seminarium pt. ?Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji?.
Wykłady będą prowadzone w Sali Zielonej na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Poniżej prezentujemy szczegółowy program przygotowany przez Ogólnopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli:
17.05.2022 (wtorek)
10:30-11:15
?Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym?, Jerzy Osika, Promedia
?Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli? ? pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania.
11.30 -12:15
?W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep??, Jerzy Osika, Promedia
Marketingowe powiedzenie mówi, że ?połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która?. W czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem. Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje.
12:30 ? 13:15
?Kierownik sklepu ? skutecznym menedżerem i liderem zespołu?, Jerzy Osika, Promedia
Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem? Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce.
13:30 ? 14:15
?Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest??, Jerzy Osika, Promedia
Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane podczas badania firmy Cushman & Wakefield pytanie: ?w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy?, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało ?pop-up store?. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz.
18.05.2022 (środa)
10:30 ? 11:15
?Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej ? Polska, Europa, Świat?, Paweł Antonik, Bank Pekao S.A.
11:30 ? 12:15
?Produkty skarbowe dla polskiej branży meblarskiej?, Tomasz Bilski, Bank Pekao S.A.
13:45 ? 14:15
?Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji?
Pełen program towarzyszący targom będzie dostępny na stronach targów Meble Polska i Home Decor.
***
O Ogólnopolskiej Izbie Gospodarczej Producentów Mebli:
Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli została powołana 9 stycznia 1996 r. w celu reprezentowania i obrony interesów zrzeszonych w niej podmiotów gospodarczych oraz kształtowania w obrocie gospodarczym zasad dobrego obyczaju i uczciwej konkurencji. Misją Izby jest integracja polskiej branży meblarskiej w celu skutecznego współuczestnictwa w kształtowaniu rozwoju polskiej branży meblarskiej, aktywne promowanie polskich mebli w kraju i na świecie oraz wspieranie dążeń do zapewnienia konsumentom pełnej satysfakcji z zakupu i użytkowania wyrobów polskiego przemysłu meblarskiego.